O2 RS Turbosprężarka - problem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • grzech_pcl
    Drive
    • 2008
    • 43

    O2 RS Turbosprężarka - problem

    Zamieszczone przez loyd
    Ty naprawdę wierzysz facetowi, który w tym kraju wymyślił i skomplikował system podatkowy do granic możliwości i następnie wymyślił zawód dorady podatkowego i ma jego legitymację z numerem 1 (albo jednym z pierwszych) ???
    Kolego te dane o 98% to sa podane oficjalnie po sprawdzeniu przez ministerstwo...

    tu masz zrodlo (a nastepnym razem zanim zaczniesz sie dziwowac jak stara baba to poszukaj sobie sam z łaski swojej w google) 8)

    98% wszystkich kredytów udzielonych w Polsce we frankach... to kredyty udzielone w rzeczywistości w złotówkach - nigdy żadnych franków nie było.

    Źródło:

    "Duża część tzw. kredytów frankowych to kredyty indeksowane do franka szwajcarskiego, a to oznacza, że kredytobiorcy nigdy nie dostali kredytu we frankach szwajcarskich. Kredyt był udzielony w złotówkach, który poprzez nielegalne klauzule indeksacyjne odnosił wartość wyrażoną w złotówkach do kursu franka szwajcarskiego. W lutym 2014 r. na posiedzeniu senatu wicemarszałek Jan Wyrowiński mówił: „Jako prawnik, jako adwokat nie wchodzę w kwestię kognicji sądów, ponieważ nie wiem, jakie wyroki będą w tej sprawie wydane, czy takie jak w innych krajach, na przykład w Chorwacji… Być może tu zostaną wydane inne sądy. Niemniej jednak cały problem do czegoś się sprowadza. Zadałem takie samo pytanie panu ministrowi Kowalczykowi oraz panu przewodniczącemu Jakubiakowi i panu zastępcy. Od pana ministra uzyskałem taką odpowiedź. Cytuję: z kredytów udzielonych we frankach szwajcarskich 98% to były kredyty złotówkowe. Czyli tylko i wyłącznie 2% to były kredyty, w przypadku których na konto kredytobiorcy poszła kwota we frankach szwajcarskich. A to ma niezmiernie istotne znaczenie. Jeśli tak było, to tego typu umowy były umowami pozornymi, a umowy pozorne z punktu widzenia prawnego są umowami bezwzględnie nieważnymi. Można by było przyjąć, że są to umowy sprzeczne z zasadami współżycia społecznego albo że banki, udzielając takich kredytów, działały w złej wierze. A więc na podstawie art. 58 §3 takie umowy są nieważne. Ale to są kwestie, które rozstrzygną sądy”.

    i tutaj cała pełny tekst na stronach Senatu RP jak komuś się chce czytać:



    [ Dodano: Sob 28 Lut, 15 13:11 ]
    i jeszcze taki filmik, pewnie koledzy mecenasi beda teraz sobie chcieli zarobic troche na tych sprawach sądowych, ale w sumie czemuz by nie - zadluzonemu w pseudofrankach i tak sie oplaci wygrana sprawa z nawiazka. A jak zaczna sie pierwsze sprawy w sądach konczace sie wygrana frankowiczow to wlasciwie sprawa bylaby zalatwiona i w pozostalych przypadkach bo banki stosowaly praktycznie wszedzie te same niezgodne z prawem zapisy.

    W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.


    no i cos do poczytania:

  • radekb
    Ambiente
    • 2007
    • 134

    #2
    O2 RS Turbosprężarka - problem

    Witam.
    Mam pytanie do zorientowanych w temacie. Wyskakuje błąd jak na rysunku. Zdaje sobie sprawę, że turbina ładuje za duże ciśnienie (podczas jazdy przy obciążeniu pompuje 2,2 bara) jednak interesuje mnie czy problem jest na tyle duży że trzeba będzie ją wymienić czy ktoś może regenerował (O2 2.0 TFSI).

    Z góry dzięki za pomoc.
    Załączone pliki
    Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
    Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      problemem nie jest turbina tylko jej sterowanie sprawdz n75 i przewody od niego odchodzace do gruszki i do przewodu idacego od turbiny . tak na marginesie to turbo ci nie pompuje 2,2 bara tylko 1,2 bara w vagu ta wartosc jest podana łacznie z cisnienim atmosferycznym które jest zawsze w okolicy 1000 mbara wiec od tej wartosci trzeba zawsze odiac ten 1000 i wtedy masz rzeczywista wartosc doładowania .
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • lukaszbs
        Classic
        • 2014
        • 35

        #4
        Re: O2 RS Turbosprężarka - problem

        Zamieszczone przez radekb
        podczas jazdy przy obciążeniu pompuje 2,2 bara
        nooo... by się działo... ale krótko.. :P
        251KM/380Nm by Dynosoft, RS TFSI, 60mm w dół, hamulce ceramiczne, US Standlicht und mehr..

        Komentarz

        • radekb
          Ambiente
          • 2007
          • 134

          #5
          Zamieszczone przez german81
          problemem nie jest turbina tylko jej sterowanie sprawdz n75 i przewody od niego odchodzace do gruszki i do przewodu idacego od turbiny . tak na marginesie to turbo ci nie pompuje 2,2 bara tylko 1,2 bara w vagu ta wartosc jest podana łacznie z cisnienim atmosferycznym które jest zawsze w okolicy 1000 mbara wiec od tej wartosci trzeba zawsze odiac ten 1000 i wtedy masz rzeczywista wartosc doładowania .
          Wielkie dzięki. Tak przy okazji trochę wiedzy nie zaszkodzi :-). Jutro jadę na warsztat i będziemy walczyć.
          Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
          Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)

          Komentarz

          Pracuję...